Beoordelingen

Authentieke beoordelingen van EasyWebshop-klanten

EasyWebshop
TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore4.8 / 5
2382 stemmen, 155 beoordelingen

Rudy Verreet, Verritshop11 oktober 2023 om 22:36

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

Heel overzichtelijk en vrij gemakkelijk in gebruik

Eric van Mierlo, VAM PARTS20 juni 2023 om 10:19

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

Het mag gezegd worden, jullie service is absoluut super.

De betalingen werken perfect, heel hartelijk bedankt voor de snelle en goede ondersteuning.

Gina Van Asch, Catclaw24 april 2023 om 14:57

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

Tevreden

Mieke Bamps, Prullemieke23 april 2023 om 21:10

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

Al jaren tevreden van Easywebshop. Maar dat zijn we allemaal tot er iets aan scheelt natuurlijk. Dit weekend 24u zonder webshop vertoefd. Geen ramp denk je dan, maar.. 0.0 communicatie mogelijk! Nul komma nul. Het was onmogelijk om contact op te nemen, want dit gaat enkel wanneer je bent ingelogd, wat dus niet lukte. Webshop blijft online staan, maar klanten kunnen niets bestellen. Aangezien je niet kan inloggen én ook niets van info krijgt, kan je ook je klanten niet verwittigen dat er een technisch probleem is dat hopelijk snel kan opgelost worden. Die klanten ben je dus kwijt. Ik heb dan nog het geluk gehad dat ik nog iemand kende die ook een webshop bij jullie heeft en via haar een support ticket kunnen vragen. Tot op dit moment nog steeds geen enkele communicatie van jullie uit?? Weekend of niet. Dit kan echt niet!!

EasyWebshop

Beste Mieke, dank voor je feedback.

Dit weekend was er inderdaad een server met een hardware probleem. We hebben de server zondagmiddag uit productie gehaald. Weinig klanten hebben er iets van gemerkt gezien dit slechts één van onze servers in een cluster was. Dat is waarom je kennis contact met ons kon opnemen en jij niet. De meeste van je klanten konden dus blijven bestellen.

We doen ons best om ons platform stabiel en supersnel te houden, maar we kunnen niet 100% uitsluiten dat er soms een harde schijf crasht. Onze diensten zijn de afgelopen 14 jaar bijna ononderbroken bereikbaar geweest. Ook het beste paard struikelt wel eens.

Erik & Jolanda, MyPainting.nl24 maart 2023 om 16:20

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

10 jaar geleden hadden wij de webshop mypainting.nl gemaakt door een plaatselijke developer. Het script was zwaar verouderd vol met bugs en wij moesten toen iets nieuws.
Wij hadden al de ervaring dat overstappen op nieuwe webshopsoftware wel de nodige problemen met zich mee kunnen brengen. Onze oplossing een "pilot" shop. Wij deden al in spiegels en wij hadden het domein barokspiegel.com
Toen in die tijd ... een grote spiegel online bestellen, nee dat deed eigenlijk niemand, maar als pilot zijn wij daar toch mee gestart, om te kijken of het saas software progamma van EasyWebshop geschikt zou zijn voor my painting.nl
Zo gezegd zo gedaan en hiermee zijn wij bij jullie in 2013 van start gegaan.
Nu 10 jaar later is er binnen ons bedrijf een hoop veranderd en vandaag heeft de "pilot" shop met jullie software de mijlpaal van 1 miljoen euro omzet bereikt.

Bedankt en met vriendelijke groet,
Erik & Jolanda, MyPainting.nl

P Vanharen, medicsensor9 maart 2023 om 21:05

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

Alles Top

Dimitri Heyligen, heyligen1 maart 2023 om 14:57

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

De prijs-kwaliteitsverhouding is top. Ook het gebruik is zeer overzichtelijk.
Wat voor mij beter kan is de mogelijkheid tot prijszetting per artikel, maar dat is strikt persoonlijk in mijn geval.

Davy Van Steerteghem, Buurtwinkel Snoeperken7 december 2022 om 21:04

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

Gewoon goed

Ook qua ondersteuning

Josef Jergl, www.Josefs.nl26 november 2022 om 17:24

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

Het werkt gewoon alles perfect, èn als er vragen zijn, worden die zeer professioneel beantwoord.

Twan van Enckevort, lefdeco20 juli 2022 om 18:59

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

Toppers van easywebshop! Goede service en snelle reactie. Gracias!

Michael De Prycker, MiKimFX14 juli 2022 om 18:46

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

Inmiddels betere en eenvoudigere systemen voor hetzelfde geld. Systematisch schakelen we over naar zo'n systeem met ook veel meer mogelijkheden. Helaas, na de laatste update hebben we het zowat gehad.

EasyWebshop

Beste Michael, bedankt voor uw feedback. Een beetje een spijtige review voor ons, we doen ons best om met EasyWebshop een heel gebruiksvriendelijk en compleet pakket te voorzien. We zijn er van overtuigd dat er geen enkele aanbieder is die meer mogelijkheden en kwaliteit biedt voor dezelfde prijs. Dus we zijn benieuwd welk systeem dit zou zijn?

Fokje Formsma, Myn Memke4 januari 2022 om 12:02

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

Wel jammer dat er in de goedkope versie geen mogelijkheid is om je product te verzenden daar moet je duur voor betalen hierdoor kan ik niet groeien als kleine ondernemer ik schiet er dan teveel bij in

EasyWebshop

Beste Fokje, bedankt voor de 5 sterren en de feedback!

Met de Professional versie is het mogelijk om een complete webshop te maken met verzendkosten en betaalopties. Deze is heel scherp geprijsd en dat gaan we ook in de toekomst zo houden.

We proberen een ideale balans te vinden tussen prijs, mogelijkheden en klantenservice. Als je EasyWebshop vergelijkt met andere platformen op basis van prijs/kwaliteit, zal je zien dat we er steeds als beste uitkomen.

Sabrina Smal, Revival by Sabi10 december 2021 om 11:35

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

handige website heel overzichtelijk

J. Rams, John Rams Parts5 november 2021 om 9:15

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

Altijd een mooi, snel en goed antwoord! Bedankt Helpdesk - Sofia !

Guy Smets, LEDGROWERS10 september 2021 om 15:22

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

De designer is nu niet direct het meest gebruiksvriendelijk wanneer je geen webdesigner bent. Leuk om meer inkomsten te genereren voor jullie webdeveloppers..

EasyWebshop

Beste Guy,

De nieuwe designer is inderdaad wat complexer in gebruik dan de vorige versie.

Vroeger kon een template gekozen worden, kleurcombinaties, lettertypes en logo uploaden. Helaas was dit voor veel van onze klanten onvoldoende: ze willen elk detail van de website kunnen personaliseren.

Meer mogelijkheden aanbieden maakt het minder eenvoudig om terug te vinden waar alles kan ingesteld worden. We zoeken altijd naar een balans tussen mogelijkheden en gebruiksgemak. Met de nieuwe designer is het niveau een stuk hoger, maar de klant heeft nu de vrijheid om alles naar wens aan te passen.

Een tip die ik kan meegeven: begin met een voorgeprogrammeerd thema. De eenvoudigste en meestgebruikte zaken om aan te passen zijn kleuren en achtergronden. Experimenteer en verwijder het ontwerp als het mislukt is. Bezoekers zien enkel de gepubliceerde versie, niet de kladversie.

Ons uitgangspunt is (en blijft) webwinkeliers een webshop te bieden zonder dat ze hulp hoeven in te schakelen van een dure developer of webdesigner. De webdesigners die we aanbevelen via onze ondersteuning zijn onafhankelijk en hebben geen relatie met EasyWebshop.

Update november 2021: intussen hebben we voor een update gezorgd om de designer gebruiksvriendelijker te maken.

Chris Maes, Filterqueen Service22 augustus 2021 om 15:34

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

Ik heb 2 verschillende webshops. Jullie sturen een link om het saldo van mijn account te verhogen naar de verkeerde webshop en ik geraak niet ingelogd op de juiste webshop om dat saldo te verhogen. Gevolg is dat op de andere webshop een veel te hoog saldo staat.

EasyWebshop

Beste Chris

Bedankt om contact met ons op te nemen. We hebben het accountsaldo tussen uw webshops verplaatst. Bij Dashboard kunt u zien hoeveel er op uw accountsaldo staat. Neem gerust contact met ons op als er iets zou fout lopen, we zijn er om te helpen!

Voorbeelden

Asian ImportBelgiëAsian Import

RumologyBelgiëRumology

ArtinezNederlandArtinez

A World of OilsBelgiëA World of Oils

RebellesBelgiëRebelles

Formosa GreensTaiwanFormosa Greens

Yu-Gi-WangNederlandYu-Gi-Wang

Natalya FurmanFrankrijkNatalya Furman

TBC-PostBelgiëTBC-Post

e-Woman.nlPolene-Woman.nl

Ungha BonitaBelgiëUngha Bonita

Villa ClaraSpanjeVilla Clara

BrabantlandNederlandBrabantland

TouchezBelgiëTouchez

Easy-techBelgiëEasy-tech

MVA WebshopBelgiëMVA Webshop

CreAnoeskaNederlandCreAnoeska

BougiesHôtellerieFrankrijkBougiesHôtellerie

Link-it ShopBelgiëLink-it Shop

Queen SystemsNederlandQueen Systems

Food4PetsBelgiëFood4Pets