UitlaatStore motoronderdelen

UitlaatStore motoronderdelenTevredenheidsscore: 4.8/5
4 stemmen, 88 beoordelingen

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

www.bolski.nl

UitlaatStore motoronderdelen
StatusOpen: klanten kunnen producten bekijken en aankopen
Taal, ValutaNederlands, Euro

Beoordelingen

Er zijn 88 beoordelingen gevonden.

Pan Kamil KrukDonderdag, 29 april 2021 om 12:39

Hello, when will my suzuki gsx s750 motorcycle muffler be delivered?

Dhr. Kars EngwirdaVrijdag, 19 maart 2021 om 9:27

TevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscoreTevredenheidsscore

Snel geleverd, prima kwaliteit!

Dhr. Erik PeelenDinsdag, 16 maart 2021 om 0:07

Hallo, de demper was verzonden maar ik heb geen code gekregen zodat ik kan zien wanneer hij wordt bezorgd.
Of is er geen code ?

Gr Erik Peelen

Dhr. Harke KrolZondag, 21 februari 2021 om 10:37

Ik dacht dat een set 2 spiegels waren nu zie ik dat het maar 1 is dat was niet de bedoeling hierbij annuleer ik de besteling

Mevr. Agnieszka RajzerMaandag, 15 februari 2021 om 16:41

Hoelang kan het ongeveer gaan duren tot wij het uitlaat hebben
Mvg agnieszka

Senhor Murilo OliveiraMaandag, 8 februari 2021 om 16:02

Bom Dia. Recebi ontem o coletor ABP XTZ 750 e fiquei muito satisfeito com o produto, ainda não foi instalado mais logo breve farei. Espero fazermos mais negócios em breve.
Um grande abraço a todos

Dhr. Redgy DuinslaegerWoensdag, 3 februari 2021 om 15:39

Na een testrit in de buurt toch geschrokken van het geluid.

Dhr. Leon PescharWoensdag, 13 januari 2021 om 15:27

Beste,

Is er al meer informatie over de bestelling die ik op 24 december heb gemaakt.

Ik hoor graag van jullie.

mvg,
Leon

Dhr. J CLEUTJENSZaterdag, 12 december 2020 om 15:35

alles oke

Dhr. Wim de ClercqWoensdag, 9 december 2020 om 11:40

Beste,
Wanneer zou ik mijn bestelling ongeveer ontvangen?
Bedankt,
Mvg,Wim.

Mr. Eric ArendsVrijdag, 6 november 2020 om 13:51

perfecte passing!

Dhr. Matthieu PietersMaandag, 26 oktober 2020 om 9:53

Is deze bestelling al klaar, immers al 2 weken geleden besteld en betaald. Graag uw reactie.

Met vriendelijke groet
Matthieu Pieters

M. Yannis ClaerboutMaandag, 14 september 2020 om 6:17

Uitstekende service

Mme. franck MorinWoensdag, 19 augustus 2020 om 22:48

Hi sir
I want to cancel my order.
Sorry
Kind regards

Dhr. Martinus SopacuaperuDinsdag, 14 juli 2020 om 8:54

Geen track & trace code gekregen, maar bestelling wel snel ontvangen.
Bedank uitlaatstore

Dhr. Ad ValentijnMaandag, 13 juli 2020 om 21:45

Dempers besteld bij bolski voor mijn motor,duurde i.v.m. coronacrisis allemaal wat langer eer het binnen was da's helaas niet anders.
Eenmaal binnen bleken er niet de bevestigingspunten op te zitten dus kon ze niet monteren( niet bolski's schuld ) ook niet de mijne dempers goed besteld linkpipes klopte ook.
Probleem middels foto's per mail doorgestuurd netjes te woord gestaan.
Bolski nog verder uitgezocht welke dempers deze bevestigingspunten wel hadden maar bleek geen enkele te hebben. ( motor 30 jr oud )
Kon zonder probleem zending retour sturen en geld netjes teruggestort gekregen.
Ook nette mail gekregen met uitleg waarom e.e.a. wat langer duurde dan normaal.
Toch ondanks geen aankoop goed gevoel aan over gehouden en dat alles netjes is afgehandeld.
Mocht ik in de toekomst nog iets nodig hebben kijk ik zeker of bolski het in het assortiment heeft.

Bedankt voor de geweldige service.

Vriendelijke groet,

Ad Valentijn

Dhr. Alain JanssensZaterdag, 11 juli 2020 om 11:51

Zeer professionele personen en onmiddellijk goede info aan de telefoon,... Zeer snel geleverd in België en alles zoals voorzien met alle verbindingsstukken. Nog is dank u �

Mr. Attn E. GuanipaWoensdag, 17 juni 2020 om 0:58

Het onderdeel staat op de website: "levertijd 7-9 dagen" . Had het binnen 2 dagen thuis ontvangen :-) Top!

Dhr. Harry van BeekMaandag, 8 juni 2020 om 11:44

Goed verlopen, snel geleverd, mooie Endy uitlaat voor de Mana.

Dhr. Bart PolsDinsdag, 26 mei 2020 om 17:57

Wederom goed en snel geregeld!
op voorhand een Track en Trace mee zenden zou het helemaal afmaken.

Dhr. Sedat TurkMaandag, 25 mei 2020 om 12:59

Hi Stan,

Had je ook een Track & Tracecode van mijn verzonden bestelling?

Bvd.

Gr, Sedat

Dhr. Gerard LansbergenZondag, 24 mei 2020 om 12:14

Heb op 25 april dit volledige systeem van Delkevic besteld voor mijn Vulcan maar tot op heden niets binnen, al wel betaald. Volgens jullie was het pakketje verdwenen bij Postnl, dit is vreemd want er zit toch een track and trace op. Tenzij ze bij Postnl niet helemaal zuiver op de graat zijn in en het pakketje hebben gestolen. Jullie zouden uitlaatsysteem weer opnieuw bestellen, dat was op 14 mei, nog steeds niks gehoord.

Dhr. Martin van der ZandeDinsdag, 19 mei 2020 om 18:12

Zeer snelle levering en staat erg mooi, zonder db killer is het een POWER geluid. Met db killer een erg mooie sound en beter voor de omgeving :)
Blij dat het de Leovince is geworden i.p.v. de IXR

Dhr. Geert SimmerMaandag, 18 mei 2020 om 14:01

graag hoor ik wanneer het gelegen komt om deze spulen op te halen

Webshop Directory

Categorieën